miércoles, 5 de junio de 2013

8. Xarxa modular transformada

L’activitat consistia en retallar una forma qualsevol dins d’una figura geomètrica que encaixés amb ella mateixa sense deixar espais en blanc , dins d’aquesta, torbar-hi una imatge d’un animal o algun objecte i després repetir-lo en una làmina i pintar-lo.

Primer retallant diferents formes havíem de fer un mòdul amb alguna forma i provar de fer-hi alguna forma real. Per exemple: amb un quadrat retallaves un tros de la part de sota i l’enganxaves a la mateixa distància i igual a la part de dalt i feies el mateix amb un costat.
















Després de varies proves vaig agafar la de la gallina.
















A la làmina vaig fer una xarxa quadrada de 4x4cm, on després vaig dibuixar el mòdul.
















Després de repassar la xarxa, vaig retallar les crestes i els becs amb cartolina y els vaig enganxar als llocs corresponents, uns becs grocs i uns negres juntament amb unes crestes vermelles i unes altres blaves.






































Tot seguit vaig pintar les gallines per dins de color gris i taronja i amb tippex vaig fer el blanc dels ulls que després vaig pintar amb blau i verd, donant-li una llum amb tippex una altre vegada.
Al final vaig dibuixar les plomes a les gallines amb permanent negre.
















El resultat m’ha agradat molt, encara que penso que m’hagués agradat més pintar les gallines amb un color rosa fluixet les de la cresta vermella, i un blau clar les de la cresta blava.
També crec que en comptes d’agafar per a les crestes blaves un material que fos plàstic hauria d’haver agafat cartolina normal, perquè es desenganxava tota l’estona.















Aquesta es una activitat que m’ha agradat molt, però podria haver donat més joc si les formes, en comptes d’haver sigut un animal o objecte haguessin sigut una cosa abstracta, i així els resultats podrien haver quedat millor i es podria haver fet amb més llibertat.
La repetiria però fent-la amb les característiques que he esmenat al paràgraf anterior.




No hay comentarios:

Publicar un comentario