miércoles, 6 de marzo de 2013

2. La dansa


Descripció i fitxa tècnica:

Hem agafat "la dansa" i mesclant els colors hem intentat copiar-lo, dibuixant-lo a llapis, començar a pintar intentant aconseguir els colors de pintures semblants i repassant-lo amb la pintura.

-Títol: “La dansa“
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909
-Dimensions: 260 xr 389  
-Tècnica: Està pintat a l'oli sobre llenç
-Estil: Fauvisme
-Gènere:  Retrat i Paisatge
-Localització: Museu de l'Hermitage de Sant Petersburg, Rússia.

Procés:


  
(Aquest punt no tinc imatges): Primer hem dibuixat el quadre a llapis, i hem pintat el terra.
Després hem pintat el cel amb la pintura blava.
A continuació fent la pintura ataronjada, he començat a pintar les persones amb molta cura.
Hem pintat totes les persones.
I al final les hem repassat amb pintura marró i hem pintat el cabell.

Resultat


Comentari

Aquesta activitat m’ha agradat bastant, m’encanta pintar, i la dificultat que tenia aquest dibuix, encara que poca, ha sigut un repte per a mi.
El que més m’ha costat ha sigut poder fer el contorn, perquè a unes parts m’ha quedat mes gruixuda que a altres, apart d’això i de que els tons de la pintura es desvien una mica de la realitat, crec que m’ha quedat bastant bé, si mes no totes menys la de la dreta del tot.
M’agraden molt les activitats de pintar amb les temperes, i sobretot si el dibuix es una mica complicat. La repetiria, però amb una mica més de dificultat

No hay comentarios:

Publicar un comentario